Bikten för anonyma singlar

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Hemmakär dejt!

Publicerad 2012-06-18 02:00:43 i Allmänt

Hej bikten! Idag var jag iväg på en "blind date" hos en kille som jag mött upp på nätet. Vi hade bestämt oss för att kolla på film hemma hos honom. Allt verkade bra när vi träffades och vi började gå mot hans hem. Plötsligt stannade vi framför ett hus där han bodde. Nice tänkte jag men jag fick oroskänslor så fort jag kom innanför dörren. Utanför vardagsrummet stannade han till och sa "nu ska du få träffa mina föräldrar" vart efter han gick in och presenterade mig. Ett väldigt pinsamt ögonblick och jag kände mig som 13 igen. Det visade sig att han bodde i en liten stuga i trädgården, utanför sina föräldrars villa. Killen var 30 år, vi sågs aldrig igen.

/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

"Tuva" & "Sam"

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela