Bikten för anonyma singlar

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

När mörkret faller på så dansar "Tuva" på gräsmattan....

Publicerad 2012-06-19 03:03:14 i Allmänt

Godnatt Singelbikten!

Skulle väl egentligen ha sovit för längesen men bestämde mej för att skriva en liten bikt historia som egentligen är sjukt pinsam men roande så här i efterhand. 

Jag var väl kanske 17 eller 18 den här gången då jag hade hittat en kille genom något slags internetsamhälle. Som vanligt alltså.... Vi hade bestämt att jag skulle hem till han efter en förfest jag skulle på. Han skulle bjuda på Champagne eller något annat jag ville ha. På den här tiden var jag jävligt nervös för att dra på "dejter" med nya folk, så därför slank alkoholen ner jävligt lätt på den här förfesten. Jag och 2 av mina kompisar hade avtalat ett kodord jag skulle ringa och säga till dom om jag var i fara eller om det blev stelt. Jag satt mej på bussen och åkte till den här killen. Han mötte mej vid bussen och jag kände hur mitt huvud snurrade och jag hade svårt att stå på benen. Vi  kom till han och nästan dirket hällde han upp champagne till mej. Han tog chansen och kysste mej flera gånger, det var bara det att varje gång jag blundade började mitt huvud att snurra som när man är så där snuskigt full. Jag ursäktade mej och sprang på toa. Jag spydde som en gnu, tog tandkräm, fixade mej, gick ut. Dröjde inte länge förnst samma sak upprepade sej typ 20 ggr och han till slut stod och bankade på toa dörren och frågade om jag var ok. Vi stod på balkongen och typ kollade på stjärnorna, jag vet inte vad han tänkte eftersom jag redan sett stjärnor hela kvällen! Han kysste mej igen sen gick han in för att hämta sitt glas, nej då spydde jag från 3e våningen rakt ner. Mysigt! Det hela slutade med att vi hade sex, kommer dock inte ihåg ngt av det annat än att jag var såpass nykter efteråt så jag gick hem. Mina kompisar mobbar mej för mitt kodord morgonrock än idag, för det hade jag tydligen sagt direkt när jag kom dit sen hade dom ringt upp men jag hade sagt, De ää lugnt assååå, vi ligger lite så mår jag braaaa säääänn! :P Sjukt äcklig kille btw som låg med en spyunge! Huvva!

Visdomsord; Byt vänner eller byt morgonrock!

Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

"Tuva" & "Sam"

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela