Bikten för anonyma singlar

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Kurra gömma med happy ending!

Publicerad 2012-06-24 18:53:11 i Allmänt

Efter en festkväll var det bara jag, min vän och en killkompis kvar av gänget som hade suttit ute i en park hela natten. Klockan var efter 3 och vi skulle gå och kissa i buskarna nedanför innan hemfärd. Det var stora buskar med många små gömställen och hemliga stigar, som en liten skog i sig. Perfekt för kurra gömma tyckte vi och startade leken. När det var min tjejkompis tur sprang jag ooch killen iväg och slängde oss in i "skogen" varpå vi råkade hamna väldigt nära varandra. Tre sekunder senare började vi hångla och det gick ganska hett till. Om det var stunden, alkoholen eller buskarna låter vi vara osagt. Min tjejkompis hittade oss och då fick killen räkna. Jag och min tjejkompis sprang åt varsit håll, killen räknade snabbt och såg mig direkt. Jag kastade mig in i en annan buske, han efter. Vi fortsatte hångla och han letade sig innanför mina byxor.
 
Efter en lång stund kom vi på att min tjejkompis fortfarande satt kvar någonstans och väntade på att bli upptäckt. Vi letade utan resultat, det var när vi såg lappen hon hade lagt på min väska som vi förstod att vi hade legat länge i busken så hon hade tröttnat och gått hem. En sekund funderade vi på att gå hem men hela situationen var så sjuk att vi fortsatte, mitt på gräsmattan. Hade sex en hel evighet och det var riktigt bra. Till sist bad jag honom följa med mig hem för att fortsätta i sängen. På vägen till mig kom vi på att vi skulle in i varenda trapphus  och hångla, så det gjorde vi.. dock väldigt lyhört så vi vågade aldrig något mer än så. Väl hemma återgick vi till det vi gjorde i parken och somnade tidigt på morgonen. Dagen efter? Vi körde en snabbis innan han gick hem.. till sin flickvän (!)
 
Tack för lånet, nu är han din igen, love/ Sam
   

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-08-03 16:12:20

Hej hej! Kolla mina (och mina "gäst"bloggares) fansitebloggar! Det skulle vara jättekul om du fortsatte kolla den och man kan kolla alla avsnitt som finns på båda bloggarna. Dom är väluppdaterade med minst 2 inlägg/dag!

*http://liarssweden.blogg.se
*http://delenasweden.blogg.se

Ha det bäst! //Johanna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

"Tuva" & "Sam"

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela