Bikten för anonyma singlar

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Sexappeal

Publicerad 2012-06-18 14:53:45 i Allmänt

Goddag Singelbikten!

Tänkte berätta en historie om när jag skulle duscha med en kille första gången. Jag har aldrig gillat min kropp speciellt mycket, men jag gillade den här killen oerhört mycket, man kan väl egentligen kanske säga att jag älskade han(om det nu finns något som heter det). 

Han hade frågat många gånger om vi kunde duscha ihop så denna gången hade det gått så långt att jag kunde verkligen inte säga nej. Vi klädde av oss och hoppade in i duschen som förövrigt var av den typen att den var ett badkar. Vi stod och tvålade in varandra och jag vet inte om det var för att jag kände mej obekväm med att duscha och visa upp mej för han i ett helljust rum eller för att jag skulle prova att vara lite sexig som jag gick amokk med tvålen. Jag tvålade in oss som en galning sen började vi hålla på lite smått och plötsligt så känner jag att det börjar bli sjuk halt. Ni vet när man ramlar så där pinsamt men man hinner få tillbaka balansen så det inte riktigt blir ett fall? Så blev det. Jag tyckte det var pinsamt men han verkade inte bry sej så mycket....
Tills jag känner det igen, balansen, mina fötter, det enda jag hinner tänka är OH NO!! jag bokstavligen flyger över badkarskanten rycker ner hela duschdraperiet och ligger inpackad som en mumie och börjar nervöst skratta. Han frågar hur det gick och jag svarar bra! Jag tyckte det var så pinsamt så jag ville bara rymma. Vilket jag gjorde. Slutade med brutna revben men det berättade jag aldrig för han!!

Visdoms ordet men denna historie är; Använd aldrig tvål när ni duschar!!! Eller? :P


XoXo Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

"Tuva" & "Sam"

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela