Bikten för anonyma singlar

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Morotens användningsområde vid en fuktig kväll

Publicerad 2012-06-18 02:29:46 i Allmänt

"Godkväll Singelbikten"

Jag hade dejtat en kille ganska länge, man kan väl egentligen säga att vi var ett par. Jo vi var nog det. Vi bodde ju trots allt ihop. Det var så att han hade en slags fetisch om man nu kan kalla det för det. Han gillade att få saker upp i rumpan. Inget konstigt med det, dom flesta killar gillar egentligen det bara att dom är för fega för att berätta p.ga av alla andras åsikkter om att det skulle vara homosexuellt. Iaf en dag så var vi i full gång med att ha sex när han plötsligt bad mej att sticka in ett finger i rumpan på han. Ja ja, whatever tänkte jag och gjorde det så han fick njuta, jag är inte den som är den när det gäller att prova nya saker. Sen var ju saken så att det dög inte bara med ett finger han ville ha mer så han bad mej springa upp och kolla på övervåningen. När jag var där uppe fick jag den brillanta ideen att kolla kylskåpet. Sagt och gjort, hittade först en gurka men tänkte NO way in hell att den passar så nöjde mej med en morot och sprang ner till sovrummet. Visade mitt fynd och han verkade riktigt tänd på tanken, och jag lika så. Äntligen ska han få genomlida många av oss tjejers skräck, att få något i rumpan!! 

Jag blev väl tyvärr lite för exalterad och körde lite för hårt, till slut låg han bara och kved och det hela blev ett litet blodbad. Jag försäkrade han att det hela var sånt som kunde hända när man går för fort fram med nr 2!

Jag är egentligen inte så här evil men av mina senare berättelser kommer ni förstå varför jag ville hämnas ;) 
Till er där ute som blev skrämda nu; Analsex kan vara unnderbart med rätt person! :)

Love Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

"Tuva" & "Sam"

Här kommer vi "Tuva" & "Sam" berätta utdrag ur vårt och våra vänners sexliv, dater som går snett och läsares berättelser. Vi är 2 singel tjejer med alltför mycket intresse av att träffa nytt folk, gå på blind dejts, internet dejta och skämma ut oss och alla andra. Vi älskar killar, vad kan man säga?! För att skicka era berättelser till oss så kan ni maila [email protected] Ni är självklart helt anonyma :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela